tisdag 25 januari 2011

Vinnare!


Rätt svar i tävlingen var...


1. Vad heter Cliniderms ansiktsvatten?

Svar: IDEAL BALANCE SKIN TONIC


2. I hur många timmar stärker Cliniderms produkter din hud?

Svar: 24 TIMMAR


Här kommer de 4 vinnarna i Cliniderm tävlingen!


GRATTIS...


1. Malin


"Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!"


2. Viktoria


"Hej! Dagen innan julafton flyttade vi till vår nya lägenhet och sedan dess har det varit ett virrvarr av oreda, kartonger, kassar, skräp och en miljard saker. Hela jul och nyår var upp och ner. Min kropp är trött och mitt ansikte är minst lika trött. Produkter från Cliniderm verkar kunna råda bot på den tröttheten efter vad jag läst om dem, så givetvis skulle jag bli jätteglad om jag fick prova dem."


3. Frida


"Motivering till att jag bör vinna ett kit: I hela mitt 24-åriga liv har jag totalt älskat allt som har med friluftsliv och träning att göra. Det blir oändligt många timmar i friska luften. Du hittar mig springandes i löparspår, stakandes i skidspår, på skogsvandring, på skridskor på isar och simmandes i sjöar. Och jag har kläder efter väder! Det bistra nordiska klimatet har dock en viss inverkan på min hy, vilket min mamma ständigt påpekar. "Du borde verkligen ta hand om dig bättre". Med en ansträngd studentbudget är inte skönhetsvård det jag prioriterar högst, men om jag får vinna ett kit från Cliniderm så blir jag och min mamma väldigt glada! /Frida"


4. Frida



"Oj, oj! Kanske just jag ska ha detta kit för att jag är en liten lortgris, jo jag erkänner, så är det faktiskt! Sen kan jag vid en ålder av snart 33 år behöva en liiiiiten present som gör att jag kan tas för en kvinna som snart fyller 23. ;)"


Håll utkik i brevlådan! Paket på väg!

~

3 kommentarer:

  1. Vad skojsigt! Ska bli fint att pyssla om mig själv lite och få bättre ordning på problemhuden (förhoppningsvis :)

    SvaraRadera
  2. Wow vad kul! Tack! :D
    Mvh//Malin

    SvaraRadera
  3. Holy shit vad glad jag blir. Wow min 33 års dag kommer verkligen att kännas som min 23 års dag. Tihiii! Dessutom kommer du inte längre behöva umgås med en lorgris :)

    SvaraRadera