onsdag 5 januari 2011

Drömmen om sommaren...

Hade en riktigt fin date med C och A. Vi lekte lite, tog en sväng på stan och åt vegetarisk buffé. Och uppdaterade varann om våra liv. Perfekt!

~

Jag kom hem med ett par tights (Åhléns) och hårfärg (en salong). Båda lika nödvändiga.
Så under helgen ska jag boka tid hos min frisör (Kärleken) och fixa till mig lite.

~

Sitter och kollar på "Föräldrafritt" på 5:an... Hjälp säger jag. Men det är intressant. Och läskigt. Jag inser vilket ansvar man har som förälder. Och man kan inte skydda dom från allt. Men självklart ska jag göra allt i min makt för att vår Fis ska få den bästa uppfostran vi kan ge honom. Och förhoppningsvis kan han göra kloka val baserat på det.

~

Längtar för övrigt vääldigt mycket efter sommaren nu...

Nä, nu ska jag krypa ner under filten!

~

Sov gott!
~

1 kommentar:

  1. Ja nu får det gärna bli varmare och ljusare, sommar låter underbart.

    Barnpassning, kanon ska kolla tider nästa gång jag är där. Då kanske man t.om får med gubben hihi

    SvaraRadera