onsdag 19 januari 2011

Rädda livet på någon...

Idag hade jag rekord på mitt morgonpass. En väldans massa människor hade tagit sig upp i ottan för att komma och träna med mig kl 07.00. Så kul!
~

Efter det skyndade jag hem. Hämtade upp Fisen och tillbaks till gymmet igen. Nu var det dags för D-HLR utbildning. Jag gillar såna utbildningar. Tycker det är tryggt att ha den kunskapen. Man kan aldrig veta när något kommer hända människor i din närhet. Och då vill jag vara förberedd och kunna rädda livet på personen i fråga. Jag hoppas dock att jag aldrig behöver praktisera det jag kan...

~

Väl hemma igen sitter jag i soffan och Hjärtat sover gott.

~

Senare ska vi förhoppningsvis träffa M och lilla E. Det var alldeles för längesen.

~

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! Nu är det mycket bättre igen. Det var lite läskigt just då men så här i efterhand glömmer man snabbt bort hur dålig man kände sig..

    Hoppas allt är bra med dig idag!
    Kram kram

    SvaraRadera