torsdag 13 januari 2011

Renovering pågår!

Inspiration... Google bildsök.

Jag har rivit, slitigt, sparkat, skruvat, dragigt och lyft. Allt medans Liten suttit i resesängen och kollat på. Han gillade det inte värst mycket. Stackarn, det lät ju högt och jag hade inte mitt fokus på honom. Klart han blir lessen.

~

Men det jag ville göra blev gjort. Och lite till! Den inbyggda garderoben i hallen är väck. Och jag karatesparkade upp en igenbyggd dörr till tvättstugan. Så bra!

~

Nu ligger Prutten och sover, det sliter att renovera. Och jag tar igen mig på soffan. Ska börja laga lite mat om en stund. Frågan är bara vad...?

När min andra hälft slutat jobba tar han över renoveringen. Ingen rast ingen ro!
~

1 kommentar:

  1. ojoj hoppas du har livförsäkring ;D Det blir säkert finfint när ni kommit en bit på vägen! :D
    puss

    SvaraRadera