söndag 2 januari 2011

Prinskorven...

...vaknade vid 08 efter att ha sovit hela natten. Vi klev upp och såg till att han fick lite gröt i sin mage.
Efter det klädde vi oss och stack iväg för att storhandla. Jag kan verkligen rekommendera att utföra en sådan syssla en söndagsmorgon. Lungt och skönt. Ingen trängsel och inga köer.

~

Kom hem och stoppade Plutt i säng. Han sover nu gott. Och jag har redan hunnit göra dagens lunch som blir korvstroganoff och ris. Perfekt.

~

Så nu sitter jag här i lugn och ro. Mumsandes på den nybakade surdagslimpan vi inhandlade. Var tvungen att nalla lite...

~

I eftermiddag ska mannen i hushållet iväg på trav. Och då passar jag och Prinsen på att ta oss en långpromme i det fina vintervädret.

Det blir en fin dag det här!

~

Kram!


~

1 kommentar:

  1. Uscha, ja det är sådant jag också har hört. Jag hoppas att jag är lycklig lottad och slipper allt det där. Men sån tur lär man väl inte ha, haha :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera