torsdag 6 januari 2011

In love...

Har ju fått förmånen att prova några av Cliniderms produkter. Jag har bara provat dom i ett par dagar, och än så länge är det bara positivt!

Jag provar en rengöringsmjölk, ett serum och en dagcreme. Och jag kan så här långt erkänna att jag är lite smått kär i serumet... Mmm...

Håll utkik för det kommer dyka upp en chans för dig att vinna ett mycket trevligt kit från Cliniderm...

~

Så här skriver Cliniderm på sin hemsida...

"Det nordiska klimatet skiftar kraftigt, och det är påfrestande för huden. Vintern är kall och torr, vilket lätt leder till synliga ålderstecken som torrhetsrynkor och minskad lyster. "

"När det sedan blir varmt och fuktigt ökar hudens talgproduktion och den kan kännas fet och blank. Sol och bad torkar ut och gör att huden får problem att binda fukt."

"För att möta dessa skiftningar innehåller alla våra krämer en s k klimatblandning, som balanserar hudens fukthalt. Den hjälper till att bevara och stärka hudens fuktbarriär och motverkar därmed ålderstecken som torrhetsrynkor och minskad spänst."


~

Om du vill prova diverse olika produkter tycker jag att du ska kika in HÄR och anmäla dig!

~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar