fredag 21 januari 2011

Klockan 28.15...?

Jag undrar om det går att ordna några fler timmar på dygnet?? Jag känner att vi är i behov av det nu!


Jag har precis bytt bort några jobbdagar. Tråkigt. Har ett kul jobb och pengarna behövs ju minst sagt. Men vi måste greja i huset. Så är det bara. Och då får man prioritera.
~


Igår var vi i huset tills klockan var närmare 23.00. Korven var med och sov gott i sin resesäng. Vi har verkligen den snällaste lilla killen!


Imorgon ska Prinsen vara hos sin farmor och farfar hela dagen och vi i huset. Dessutom ska vi få lite hjälp av 2 vänner! Lovely. Tack!
~


Ikväll ska jag sätta mig in lite mer i mina nya arbetsuppgifter. Till det tror jag bestämt att jag vill ha ett glas vin. Det är ju ändå fredag!


~


Ha en fin fredag
önskar vi...



~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar