lördag 8 januari 2011

Jag och mitt fejs.

Jag provar ju som sagt 3 produkter från Cliniderm. Och jag tänkte berätta lite om vad jag tycker.

Produkt nr 1 är Ultra Soft Cleansing Milk...



Den luktar mums. Inte mycket, bara sådär alldeles lagom. Den är lätt att tvätta sig med och man blir mjuk efteråt. Den tar bort smink bra. Lite kan finnas kvar... Men då använder jag ett ansiktsvatten som tar bort resterna. Perfa! Kort och gott så gillar jag den här produkten!

Produkt nr 2 är Age Delay Serum...




Och här var det kärlek vid första mötet. Det luktar precis som rengöringen mums. Den är alldeled len och mjuk. Det räcker med ett tryck från den väldigt smarta förpackningen. Min hud suger åt sig minsta droppe och jag blir jättelen! Den ska användas under dagcremen, som är...
Produkt nr 3 är Active Protection Day Cream...




Koncistensen är perfekt. Jag gillar inte för lös, speciellt inte nu på vintern. Jag upplever att denna doftar lite mer än dom andra. Vilket inte gör någonting. Även här räcker det med ett tryck för att få rätt mängd. Den går lätt in i huden och lämnar ett mjukt fräscht resultat.



Summan är att jag tycker mycket bra om dessa produkter. Som kommer bli en del av min vardag.

Min hud jublar då den är van att bli tvättad med Rufus våtservetter... (I know!) Och insmord i det som stod närmast på hyllan i butiken...
Men nu är det Cliniderm som gäller för mig och mitt fejs!


Det finns många fler produkter i deras sortiment som jag är nyfiken på. Kommer inom en snar framtid att inhandla ansiktsvattnet.

~

Är du kanske lite nyfiken... Så behöver du inte vänta länge. För under helgen kommer jag att dra igång en tävling där du har chansen att vinna ett fin fint kit!

~

Nu ska jag hoppa in i duschen och förbereda mig för att gå på 1-års kalas!


~

Kram!

1 kommentar:

  1. Hihi, ja hon har en härlig kalfus :) Ska bli spännande att se hur den utvecklar sig ;)

    SvaraRadera