torsdag 13 januari 2011

Rise and shine.

Jag har sovit gott inatt. Men även om Prutten oftast sover hela nätterna så finns det en annan liten krabat som väcker mig en eller ett par gånger.
Jag kan ju erkänna att jag längtar efter att få sova en hel natt. Men å andra sidan skulle jag aldrig byta bort det jag har.
Här har vi boven i dramat...

Min lilla madame.

~
Jag började dagen med att hoppa upp på spinningcykeln imorse kl 07.00. Det är ljuvligt! Det är så skönt att träna på morgonen. Man kommer igång, blir piggare under dagen och hela kvällen är fri. Jag rekommenderar!


~

1 kommentar:

  1. Ja detta med att bli väkt av kissen är både mysigt och jobbigt på samma gång. En liten dunboll som durar och lägger sig och puttar med huvudet bredvid en. Så gött fast man är gööörtrött. Jag vet hur det är, iallafall med kissar.

    SvaraRadera