söndag 5 december 2010

Superset!

I förmiddags var jag och körde ett pass på gymmet. Styrka, inte något pass. Lite skräll då jag tycker att det är väldigt tråkigt. Även om jag är ett träningsfreak. Men det är nödvändigt. Så jag har fått hjälp att sätta ihop några Superset.

Det tråkigaste med att träna i gymmet är att vänta mellan varje övning. Att vänta är inte min grej. Nu eller på en gång, tack!

Men tack vare dessa Superset slipper jag nu väntan och kan bara köra på. Lovely!

Så nu finns det inte längre någon ursäkt!

~

Prinskorven sover sin eftermiddagslur. När han vaknar blir det en pulkatur till affären. Det har ju kommit massor med snö inatt. Och då får väl en vinterhatare som jag göra det bästa av situationen... Leka med fisen i snön!

~


Ha en fin eftermiddag!

~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar