söndag 19 december 2010

Gårdagskvällen.

Det var en lyckad kväll igår.


Showen var mycket rolig, sällskapet trevligt och maten... sådär. Lite besviken faktiskt. För jag vill ha hemmagjorda köttbullar på jul. Inte halvfabrikat. Men men jag blev mätt i magen ändå!

~

Jag var riktigt trött när allt var över och traskade därför hemmåt vid 23-tiden. Sov som en stock hela natten och vaknade av att finaste lilla killen ville gå upp 06.30. Lekte i några timmar innan han ville nanna igen. Så jag kröp också ner under täcket. Vi vaknade 2 timmar senare! Lyx!

~

I eftermiddag ska vi åka till några vänner och kika på deras kök som håller på att ta form. Så jag får se vad som väntar. Förhoppningsvis hinner vi med en pulkatur i snön också.

~

Här kommer en outfit bild från igår... Hihi...


~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar