onsdag 1 december 2010

Jul i vårt hus!

Vi har här hemma tagit beslutet om att inte ta upp några julgrejer. Tråkigt. Men då vi ska flytta inom en snar framtid så känns det bara onödigt att packa upp något som redan ligger i kartonger.

Därför har jag sagt till mig själv att "Du får köpa hur många hyacinter du vill i år!" Det är lite juligt och det doftar ljuvligt.

Jag får även köpa och bränna av hur många Yankee candle ljus jag vill. Så nu eldar jag för fullt på ett Cinnamon stick och ett Macintosh spice.
Så här hemma luktar det ialla fall jul!

~

4 kommentarer:

  1. hahaha... skrev precis ovetande om hyacinter nu jag med! Älskade lilla löken!

    SvaraRadera
  2. Mysigt, det är itne så mycket julefeeling här heller, då det var onödigt att ta med alla dessa prylar till lägenheten.

    SvaraRadera
  3. Åh.. vilken fin blogg du har!! Blev lite nyfiken :) Vart ska ni flytta?? Hoppas allt är bra med HELA familjen. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag resonerar på samma vis. Lägenheten har ju visning om drygt en vecka så det känns onödigt att julpynta för så kort tid..
    Vad fint ni ser ut att ha det hemma.
    Vi kommer och hälsar på i det nya huset :) Gångavstånd du vet..

    SvaraRadera