fredag 17 december 2010

Industi!

Med stora kliv kommer vi närmare och närmare dagen då vi får vårt hus! Och jag inser att vi måste börja tänka på hur vi vill ha det... Först ska det iofs renoveras en hel del. Men då jag och Mr har väldigt olika tycke och smak ang inredning behöver vi tid på oss. (Läs; bearbeta Mr.)
~
Jag gillar ljust, vitt, vitt, vitt! Tycker att man kan liva upp med textilier istället. Mr vill ha kontraster, svart, modernt...
Så då måste vi ju kompromissa...
~
Min fina fina vän P tipsade om en industriell känsla. Och ju mer jag har kikat och funderat desto mer gillar jag det! Så just nu lutar det åt just det.
~
Kök, matsalsdel och vardagsrum (ej tvrum) kommer att hänga ihop... Och dom här bilderna ger mig massor med inspiration.
Skulle gärna vilja ha det precis så!


Det kommer att bli några slitsamma månader. Men man får bita ihop och köra på. Just nu tycker jag att det ska bli kul med renovering, men lär få äta upp det inom en snar framtiden... Vi får inte glömma att det snart är vår och så mycket att se fram emot!

~

2 kommentarer:

  1. jajjamän I know you darling! jag tycker det är sååå du ;D
    Pöss

    SvaraRadera
  2. Längtar tills vi har vårt första mys i huset;)puss

    SvaraRadera