tisdag 21 december 2010

Man ska inte ropa...

...hej innan man är över ån. Men jag tror att korven äääänligen är på väg att somna! Hjälp vilken kink han har varit idag. Så blir det när man är trött och inte vill sova. Den där viljan är inte att leka med. Men med kycklinggryta och couscous i magen hoppas jag nu att han kommer sova gott en stund.

~

När han vaknar packar jag in oss i bilen och styr mot Ikea. (Väldigt dumt gjort i juletider). Vi måste ju som sagt ha den där skenan till sängen. Och några ljus kanske...

Sen tar vi nog en sväng förbi Jysk. En resesäng står också på listan.
Jag är lite sugen på några snittblommor dessutom... Kanske några amarylis...?

google bildsök

~
Men nu ska jag krypa ner under filten i soffan och njuta av lugnet!


~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar