tisdag 28 december 2010

Leva livet!

Är tröttare än tröttast!

Kan inte förstå varför... Kan bero på att jag nu varit hemma i 1 år och 3 månader. Även om jag fullkomligt älskar att vara hemma så behöver jag lite mer stimuli än så här. Så det kanske är bra att jag börjar jobba ca 50% i februari. Inte för att jag tror att jag kommer bli piggare då. Nä, snarare tvärtom. Herre... bebis, jobb och renovering. Jo tack jag får att stå i!
~
Men trots att jag kommer ha händerna fulla så ser jag fram mot våren 2011. Det kommer bli den bäsa hittills!
~
Med 2 killar jag avgudar. Ett alldeles eget hus. Och ett jobb jag stortrivs på. Livet är såå bra!
~


~

3 kommentarer:

  1. åh vad spännande! Vad är det för jobb du fått?

    japp, det blir nog inte så att du är sysslolös, men jag är ändå gött avis på att ni snart har ett eget hus!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad underbart! Hoppas du njuter (=
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Va härligt det låter, vi letar fortfarande hus. Måste vara en underbar känsla att hitta det.

    SvaraRadera