torsdag 9 december 2010

Sömnig.

Den här dagen har gått i ett! Men nu sitter jag äntligen i soffan mätt och belåten.

~ När Liten tog sin förmiddagslur passade jag på att klä mig och fixa lite.

~ Sen traskade vi ner till Öppna Förskolan och lekte lite.

~ Korven sov sin eftermiddagsnap och jag skrev ansökningar.

~ När han vaknade klädde vi oss och gick ner på stan. Klädshopping till Kotten och mobiltelefonsjakt till mamman.

~ Hem och äta lite mat. Ladda för träning.

~ Till gymmet. Körde ett fullsatt spinningpass. Älskar att sitta där framme och se alla kämpa. Därefter blev det 50 min styrka.


Och här sitter jag nu... Skönt.

Och om en inte allt för lång stund ligger jag i sängen.

Så nu säger jag...


~

1 kommentar:

  1. Jisses! Gudarna ska veta att det är körigt att vara hemma-mamma ;)

    man behöver ju inte sitta och rulla tummarna direkt! :)
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera