tisdag 14 december 2010

En tisdag till ända.

Dagen idag har varit lång.
Den började ju som sagt var så här...
Efter det somnade ju Korven som jag hoppats på... i 40 min... Det blev varken han eller jag pigg på.
vi packade ihop oss och gick ner på stan. Köpte en kofta... Jag är nämligen alltid på jakt efter en perfekt svart kofta. Det blev den här (fast i svart)...
spring dalton l/s cardigan
VeroModa
Sen traskade vi mot Öppna Förskolan som vanligt på tisdagar. Där möts vi av en lapp på dörren, stängt. Suck.
Försökte underhålla Fisen här hemma och det går väl sådär efter en stund. Men en fläskläpp (på mig!) och några rivmärken (på mig!) senare sover han.
Och här i soffan blir jag som vanligt inte långvarig.
Imorgon hoppas vi att ÖF kan vara öppet. Ett spännande möte väntar dessutom!
~
Tävlar dessutom om en mypys filt här!

1 kommentar: