måndag 13 december 2010

Brrr...

Något jag har väldigt svårt att förstå, är varför vissa (tjejer) klär sig så lätt/tunt/transparent nu när det är så många minus.
Jo självklart kan jag förstå att man vill vara snygg. Men är det verkligen värt att frysa och bli sjuk? Inte för mig.
Visst drar dom blickar till sig när dom går där i sin skinnjacka, men det är nog "Hjälp vad lite kläder du har på dig" blickar.
Ja jag förstår helt enkelt inte. Jag är mer för att vara varm än snygg. Och jag tycker dessutom att det går att vara både och!
Det är efter ett sånt här inlägg som jag inser att jag blivit vuxen, på riktigt...
~

2 kommentarer:

  1. Jag förstår det heller inte..jag klär mig som tusan när jag ska ut...svin kallt ju ;)

    Ha en skön kväll massa kramar Patrice

    SvaraRadera
  2. haha ja verkligen ett och annat vuxenpoäng där ja ;) men jag brukar tänka det samma när barnen från Norrstrandsskolan tassar förbi här utanför i t-shirt! Det är ju för tusan -10 grader! Vad är det för fel på dem?!

    SvaraRadera