fredag 10 december 2010

Here we go...

Då var det dags då. Det stavas t-a-n-d-s-p-r-i-c-k-n-i-n-g.

Vi har varit förskonade från det länge då Plutt bara har fått 2 än så länge. Men nu är framtänderna i överkäken på väg att spricka igenom.

Och det är kämpigt för honom. Jättedålig i magen. Sover dåligt på dagarna. Äter inte alls bra. Vill inte sova på kvällarna. Vaknar flera gånger på nätterna.

Stackars liten, det kan inte vara lätt... Skulle gärna ta det där jobbiga åt honom.

Jag hoppas att dom spricker igenom snabbt...! Så man får se det här snart igen.



~

Det är Idol på tv... Är inte så intresserad, så jag tar nog och hoppar ner i sängen istället. Så jag kan ladda batterierna inför morgondagen. Träning, kalas för finaste P och mys med mina Kärlekar väntar!


~


1 kommentar:

  1. hoppas han får alvedon på nätterna. Det är inte roligt att vakna hela tiden. Bvc tipsade mig om att ge/smörja lite alvedon en stund innan de ska äta; så orkar de äta bättre... Puss

    SvaraRadera