onsdag 9 februari 2011

Tick tack.

Tiden går fort. Detta har vi hunnit med...

~ En hel helg fylld med renovering. Skönt att komma en bra bit. Sista väggen är riven och herregud vilken övervåning vi får! Köket har anlänt och ska börja monteras. Golv läggs och väggar målas. Det går framåt!

~ Jag har jobbat 2 låånga dagar.

~ Och dragit på mig en förkylning har jag såklart gjort... Den har som vanligt satt sig på halsen och det har resulterat i att jag har tappat rösten. Frustrerande.

~ Men värst av allt är att min älskade lilla Fis har blivit sjuk. Jättesjuk. Feber upp mot 40,5. Blåsor runt munnen. Skakningar. Och apatsik. Mitt lilla hjärta. Tät kontakt med 1177 och idag är det lite bättre. Tack gode Gud! Det gör så ont i mig. Jag tar gärna alla hans bakterier och virus, bara han slipper.


Störst av allt är Kärleken!

~

2 kommentarer:

  1. tur att det är bättre idag med fisen!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Åh Stackars lilla Rufus! Skönt att det är lite bättre idag alla fall. Hoppas att han kryar på sig snabbt!

    SvaraRadera