fredag 18 februari 2011

Solsken.

Äntligen är vår lilla solstråle tillbaka igen! Glad och fnissig precis som vanligt.
Dock dröjer sig några skorpor kvar i ansiktet. Så även den hesa rösten. Och "meducinen" ska ju såklart ätas upp.
Men ändå... Jag inser hur jobbig den här tiden måste ha varit för honom. Idag har han gått och pussat mig i ansiktet så fort han har haft tillfälle. Precis som om han har saknat att kunna göra det. Tänk att just vi fick den ljuvligaste lilla pojken!
~

~

Något annat som gör mig glad är att det är ljust ute när klockan passerat 17. Det ger mig hopp om våren. Den är efterlängtad. Knoppar som brister, fåglar som kvittrar och solen som värmer...

~

Om bara en liten stund är det dags för mig att krypa ner under täcket. Där ska jag samla kraft inför morgondagens 30-års fest!
~

Men först ska jag slå en pling till min fantastiskt underbara kille som kämpar på i vårt hus. Han är bäst!

~

2 kommentarer:

  1. Ni kommer få det såååå fint hemma hos er. Det där med grova plank som lister (läste i äldre inlägg) var en bra idé, tror jag nappar på den. Vi ska ha plank i hallen har jag tänkt.

    Vad skönt att höra att R är på bättringsvägen.

    Ha nu så himla kul i kväll, du kommer garanterat att vara råsnygg vad du än väljer ur garderoben. Du är ju för tusan snygg i renoveringstoffs. ;)

    SvaraRadera