söndag 22 maj 2011

Sov gott!

Pappan i huset nattade Liten ikväll.


Det går oftast väldigt smidigt. Han sätter sig på sin madrass vi har på golvet i hans rum. Får sin flaska med välling som han glupskt slukar på ett kick. När han är klar lyfter vi ner honom i hans säng.

Precis så här gick det till även ikväll. Nästan... När det var dags för sängen knallar han själv iväg till sin säng, tar tag i spjälorna och försöker att klättra upp! Fisen...


Det var första gången han visade så tydligt att han ville sova.


Knäppt ju men vi har en stor kille!




~

Idag har jag för första gången i mitt liv sprungit 1 mil.


Jag har sprungit mycket med aldrig en mil på en gång.

Och det kändes mycket bra! Pigga ben. Andningen under kontroll. De sista 2 km tryckte jag på för jag hade lite kvar i kroppen. Tiden blev ju såklart inget att skryta med. Men nu kan det ju bara bli bättre!

Jag sprang tillsammans med fina S. Även det en första gång. Men inte den sista. Våra "löpstilar" passade mycket bra ihop.


~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar