fredag 18 mars 2011

Annorlunda bowling.

Ikväll är det lite personalfest!

Middag och bowling står på menyn. Och jag sitter här och planerar en annorlunda bowling serie... Vi är ju trots allt instruktörer hela bunten så lite utmaning måste det väl bli...

Vi ska...

~ Kasta med "rätt" arm.

~ Kasta med "fel" arm.

~ Kasta mellan benen.

~ Kasta med kompisens arm.

~ Kasta med kompisens andra arm.

~ Kasta liggandes på magen.

~ Kasta liggandes på rygg.

~ Kasta mellan kompisens ben.

~ Kasta bakochfram.

~ Blunda och kasta.

Har ringt till stället och kollat så att detta är ok. Ska bli en intressant serie...

Outfiten för kvällen kommer bli en favorit. Inhandlade den till nyårs firandet hos Skogsfrun, och sen dess har den varit flitigt använd.





Från Monki...
Trevlig fredag!!
~

3 kommentarer:

  1. haha... vad skoj det kommer bli... "bak och fram" skulle jag vilja se! Hoppas ni itne skadar er!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Det var nära att jag skadade ngn annan när jag blundade. För det stod inget om att titta efter att jag snurrat, och jag fattade inte kommandot. Öppna upp, som du sa åt mig. Jag tänkte rent instruktörmässigt, öppna upp om du fattar. Jisses Amalia! 3 ynka poäng blev det för mig. inte någon bra medspelare med andra ord.
    Du var iallafall fantastiskt snygg,(som vanligt)är liiiite avis faktiskt,så därför är du nu utsedd till sommarens personal shopper åt mig. Jag bjuder på fika som tack för hjälpen. Detta bör inträffa någon gång innan midsommar tror jag bestämt. Ska muta mannen bara först.:)

    SvaraRadera
  3. gillar din blogg massa har suttit och läst hur länge som helst nu!

    SvaraRadera